Monday 8 October 2012

not close enough for jazz

"Well ye'v really gone and done it this time son.

This time ye'v really gone an let me down.

Ye couldae ran off tae the circus...
     ...I wouldnae huv minded that much

Ye couldae married a catholic...
     ...I'd live

Christ! If only ye'd been GAY!

Bit naw,

You had tae join a jazz group...

Somehow ah alwayz knew ye'd turn out tae be a jazzer,
Ah alwayz knew ye'd disappoint me!

Your Maw is probably turning in her grave...

...she loved classical music.

None ay they blue notes.

Aeolian modes...

Phrygian Scales!

G major 7ths with a flattened 9th and an Augmented 5th!!!

Makes me sick tae ma stomach!

-> Am sorry da!

Naw! Jist... go...

Haven't ye done enough? With yer Miles Davis.

Oscar Peterson.

Ella Fitzgerald, Billy Holiday, Chett Baker... George Gershwin!!!

He wis a jew n' aw.

-> Ye seem tae know a lot about jazz da'

 Too much son! Too much!

I tried tae warn ye off!

I flirted ma'sel' wae jazz when I wis your age.

Ah didnae want ye tae make the same mistakes that ah made!

-> Bit da! Ah jist like jammin!

Enough!!!! I lost ma'sel' tae jazz wan too many times. Playin' in the flat key of the leading tone while the rest of the band was still in the tonic...

...that's dorian mode.

I'm no losin' ma first born son tae it as well.

Naw.

I huvnae goat a son.

Get oot...




...Come back when you're intae new age.


No comments:

Post a Comment